رله سوئیچ هوشمند

رله سوئیچ هوشمند

رله سوئیچ هوشمند وسیله ای کوچک با کاربرد فراوان است. با استفاده از رله سوییچ هوشمند می توانید از راه دور به واسطه گوشی موبایل تمامی وسایل خانه را خاموش یا روشن کنید. پس شما این امکان را خواهید داشت که تمامی وسایل برقی منزل و محل کار خود را از راه دور کنترل کنید. قابلیت کنترل از طریق دستیارهای صوتی الکسا آمازون و گوگل یکی از کاربردی ترین و جالب ترین کاربرد های این رله سوئیچ های هوشمند می باشد.

رله سوییچ های زیادی وجود دارد ولی ویژگی منحصر به فردی که این محصول دارد این است که از راه دور کنترل می شود.

طریقه استفاده

فقط لازم است که این نرم افزار را نصب کنید سپس رله سوییچ هوشمند را به این نرم افزار معرفی کنید. بعد از اینکه این رله سوییچ را به نرم افزار معرفی کرده و آن را در نرم افزار اضافه کردید، از هر کجای دنیا می توانید امکان دسترسی داشته باشید و وسایل برقی خود را کنترل کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت که سناریو و زمان بندی مد نظر خود را اعمال کنید.

مشخصات محصول

از مشخصات رله سوئیچ هوشمند می توان به دارا بودن ترمینال ورودی و خروجی در این محصول اشاره کرد که موجب محبوبیت آن شده است. به دلیل نصب ساده و سریع این وسیله در کنترل تجهیزات برقی منزل و محل کار یا هر جای دیگری که شما بخواهید از راه دور، بسیار کارآمد می باشد. 

در ترمینال ورودی از برق شهری 220 ولت استفاده کرده و در ترمینال خروجی آن را به هر وسیله برقی که مایل باشید متصل می کنید. ورودی فاز و نول این وسیله مستقل از یکدیگر می باشد. و تا ماکسیمم 10 آمپر 220 ولت را در ترمینال خروجی می تواند خاموش و روشن کند.

برای مطالعه در مورد پریز های هوشمند به مقاله پریز هوشمند مراجعه کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

صفحه اصلیراهکارهاارتباط با ما