آینه های روشویی

نسل جدید روشویی ها با آینه های هوشمند لمسی

آینه های هوشمند لمسی نسل نوینی از نسل آینه های روشویی هستن. این روشویی هایکی از جدید ترین اجزای دکوراسیون مدرن منازل و سرویس های بهداشتی به شمار میان. با استفاده از این روشویی ها می تونین جلوه زیباتری به سرویس بهداشتی بدین. این آینه ها کم کم جایگزین آینه های معمولی شدن.  امروزه توی آپارتمان شیک و نوساز دیگه از سرویس های بهداشتی با دکوراسیون کلاسیک خبری نیست. این آینه ها برای اکثر مصرف کننده ها خیلی محبوب شدن. در حقیقت توالت یکی از اجزای جدا نشدنی هر خونه ایه پس برای صاحب خونه ها مهمه که این بخش از خونه زیبایی خاص خودشو داشته باشه.

مزایای این نسل از آینه

در واقع یکی از بزرگترین و مهم ترین فواید آینه های روشویی سری هوشمند اینه که دیگه شما نیازی به نصب هیچ لامپ یا چراغ دیگه ای پیدا نمی کنید. در نتیجه نیازی به قرار دادن پریز برق روی دیوار هم نیست و این خودش به نمای خوب دیوار ها کمک میکنه.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله “کاربردهای آینه لمسی هوشمند” مراجعه کنین.

از طرفی دیگه نمیخواد برای نصب لامپ های سقفی و سیم کشی به دردسر بیوفتید.

از دیگر مزایای این آینه ها اینه که نور طراحی شده در پشت این آینه ها تنها با لمس قسمت مورد نظر روی آینه به کار میوفته بطور شفاف و یکنواخت همه فضای سرویس بهداشتی رو پُر می کنه.

آینه های روشویی

اگه یه بار استفاده از این آینه های لمسی هوشمند رو امتحان کنین و جلوه ای که به روشویی میدن رو ببینید.  به راحتی متوجه تفاوت زیاد بین این مدل های مدرن و مدل های معمولی میشین.

توی این آینه ها از نوار های ال ای دی  استفاده شده که طول عمر بسیار بالاتری نسبت به لامپ های معمولی داره. نمونه ای از این کار رو در قالب عکس آوردیم و در قسمت بالا میتونین مشاهده کنید.

برای خرید باکیفیت ترین روشویی های با آینه های لمسی هوشمند با ما در تماس باشین.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

صفحه اصلیراهکارهاارتباط با ما