کلید پریز و کلید لمسی

کلید پریز را عوض کنیم؟

شاید برای شما هم جالب باشه که کلید پریزهای قدیمی خونه یا محل کارتون رو عوض کنید و چه جایگزینی بهتر از کلیدهای لمسی نسل جدید ؟. این کلید پریزها توی طرح ها و مدل های مختلف عرضه شدن که بنا به مدلی که دارن، قیمت هاشون هم متفاوته. در واقع شما با تغییر جزییات کوچک توی خونه میتونین تغییرات بزرگی ایجاد کنین. از اون جایی که این کلیدهای لمسی  در طرح های مختلف ارائه میشن می تونین اونا رو به راحتی با انواع دکوراسیون سرویس بهداشتی و منزل ست کنید. همچنین فضایی مدرن به محیط خونه و محل کارتون ببخشین. 

این کلیدهای لمسی ساختار ظریفی دارن از طرفی با داشتن سیم لمسی در دسته محصولات لوکس قرار میگیرن.

مشخصات کلید لمسی

این محصولات حساسیت به لمس  بالایی دارن. از طرفی معمولا از جنس کریستال های نشکن ساخته میشن که در برابر ضربات سخت  مقاوم هستن و از کیفیت بالایی هم برخوردارن.

کلید پریزهای هوشمند رو میتونین توی طراحی روشویی ها و سرویس های بهداشتی استفاده کنین. از اون جایی که سیم کشی هم ندارن، علاوه بر زیبایی، خطر ورود آب داخل پریز و برق گرفتگی رو هم ندارن. ایمن و جذاب!.

به مقاله “کلید های لمسی پشت آینه” مراجعه کنین.

این کلیدها با استفاده از تکنولوژی لمسی خازنی کار میکنن و تنها با یه لمس ساده و کوتاه میشه ازشون استفاده کرد. پس این روزایی که رعایت بهداشت بخاطر همه گیری کرونا خیلی مهمه، استفاده از این کلیدهای هوشمند اهمیت بیشتری پیدا کرده.

جنس بدنه از کریستال شفاف و نشکن و ضخامت بدنه حدود 4 میلی متره که در رنگ های مختلف عرضه شده.

رنگ ال ای دی نمایشگر کلید از ویژگی های دیگه این کلیدها هست که بسته به سلیقه شما طیف گسترده ای از رنگ بندی رو داره.

برای اطلاع از قیمت محصولات با ما در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

صفحه اصلیراهکارهاارتباط با ما