آباژور لمسی

آباژور لمسی یکی از لوکس ترین و جدیدترین مدل های آباژور می باشد …!

آباژور ها

وجود یک روشنایی کوچک کنار میز کار یا مطالعه نور مناسبی که فراهم می کند. از طرفی در کنار سایر وسایل دکوراسیون منزل می تواند به زیبایی خانه و اتاق شما کمک کرده و آن را دو چندان کند.

آباژور نور آزار دهنده و خیره کنند ای تولید نمی کند بلکه نور آباژور معمولا ملایم و مناسب است.  همین باعث شده که محبوبیت زیادی برای استفاده در فضای اتاق و منزل شما پیدا کند.

این نوع روشنایی ها می توانند با لامپ های LED و لامپ های رشته ای کار کنند.

آباژور لمسی

آباژور ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. یکی از لوکس ترین و جدید ترین انواع آنها آباژور های لمسی هستند. در این نوع آباژور ها با چند ضربه روی صفحه ی پایه می توانید نور را کم، متوسط و زیاد کنید. جنس بدنه آباژور های لمسی معمولا شیشه است و لامپ های به کار رفته از آن معمولا لامپ های رشته ای هستند. 

آباژور لمسی

چطور می توانیم یک آباژور لمسی داشته باشیم؟

برای اینکه این نوع آباژور را داشته باشیم باید به دستگاه کلید لمسی اضافه بشه، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کلید های لمسی می تونین به مقاله کلید های لمسی مراجعه کنین.

این آباژور ها در انواع رومیزی، ایستاده و… عرضه میشن و شما می تونین مدل های متفاوت آباژور رو از سایت ما مشاهده کنین.

این نوع آباژور از موارد زیبا و لوکس برای تزیین دکوراسیون داخلی به شمار میاد و از منبع برق شهری استفاده میکنه.  امروزه آباژور ها عضو جدا نشدنی هر دکوراسیون مدرن و شیکی هستن. این آباژورها توی مدل های مختلفی از کلاسیک تا مدرن و از ساده تا فانتزی ارائه میشن و برای اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشین.ا 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

صفحه اصلیراهکارهاارتباط با ما