کلید های لمسی پشت آینه

کلید های لمسی پشت آینه در قسمت پشتی آینه قرار گرفته و لمس را از پشت آینه حکاکی شده تشخیص داده و برق را قطع و وصل می کنند. این سنسورها یا حسگرها از جمله تجهیزات نورپردازی هستند و کمیت های فشار، حرارت، رطوبت و دما را تبدیل به کمیت الکتریکی می کند. برای حسگر ها نوع و وظیفه خاصی تعریف شده است که بر اساس همین وظیفه تعریف شده، اطلاعات را به سمت سیستم کنترل کننده ارسال می کنند تا سیستم مطابق برنامه تعریف شده عمل نماید.

عملکرد این سنسورها  مشابه کلید های برق روی دیوار می باشد.  زمانی متوجه لزوم استفاده از این سنسورها می شوید که به نورپردازی بیشتر و باقدرت تر احتیاج پیدا کرده اید. اما نمی توانید کلید برق دیواری نصب کنید. حتی اگر امکان نصب کلید برق هم وجود داشته باشد، باز هم وجود تعداد زیادی از کلیدهای برق روی دیوار، جلوه زیبا و خوشایندی ندارند.

کلید لمسی پشت آینه

تصویر بالا نمونه از کلید لمسی پشت آینه می باشد و در هر آینه ای را زیبا می کند.

مشخصات سنسور پشت آینه

کلید لمسی پشت آینه  کوچک بوده و در پشت آینه جای کمی را اشغال می کنند، در نتیجه یا دیده نمیشوند یا کمتر در معرض دید قرار می گیرند. اما به شما در نورپردازی بسیار کمک کرده و کارایی فوق العاده ای خواهند داشت.

از این سنسورها برای قطع و وصل کردن نور در اطراف آینه های روشویی، آینه های سرویس خواب در اتاق، آینه های قدی و.. استفاده میشود.

این سنسورها حساسیت بالایی به لمس دارند. درنتیجه حتی از پشت شیشه با ضخامت 20 میلیمتر و پلکسی با ضخانت 10 میلیمتر و چوب و ام دی اف(MDF) با ضمانت 8 میلیمتر و انواع آینه های لمسی  تا ضخامت 6 میلیمتر عملکرد بسیار خوبی را ارائه میدهند.

این سنسورها در دو مدل 12 ولت و 220 ولت موجود هستند.

سنسورهای لمسی  پشت آینه به دلیل سادگی و قیمت خوب، در نورپردازی و دکورسیوان منزل بسیار کاربردی اند.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله “کلید پریز و کلید لمسی” مراجعه کنین.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

صفحه اصلیراهکارهاارتباط با ما